vineri, 6 ianuarie 2017

6 Ianuarie - Botezul Domnului nostru Iisus Hristos


La 6 ianuarie credinciosii ortodocsi praznuiesc Botezul Domnului nostru Iisus Hristos, sarbatoare numita si Epifania sau Dumnezeiasca Aratare. Praznicul reprezinta reactualizarea momentului in care Fiul lui Dumnezeu Iisus Hristos, la 30 de ani, vine la Iordan, se boteaza cu botezul pocaintei - a lui Ioan -, El Cel fara de pacat, asumand pacatele intregii omeniri, pe care le va rascumpara prin scump sangele Sau, pe Golgota. Botezul Domnului Iisus Hristos a fost lucrarea Sfintei Treimi: Tatal a marturisit despre El. "Acesta este Fiul Meu cel iubit, intru Care am binevoit (Mt. 3, 17; Mc. 1, 11; Lc. 3,22); Duhul Sfant S-a pogorat in chip de porumb peste El si Fiul a primit botezul lui Ioan.
 
 

10 comentarii:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  2. Avem sfintele noastre nume toti dupa sfantul Botez lumesti bisericesti toate tinute semne de panglica haine albe de botez vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este adevarul calea faptele marturiile sa tina toate actele au ca mine drumul harul locul,in cui parintii la icoana 1900-vesnic[sint primiti cu mine sotul si parintii si bunicii mama in imparatia cerurilor ca mine 1900-vesnic[sa puna documentele la seif sigur la toti fiecare vesnic tot impartit frateste vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  4. Au aceleasi randuiala Stil Iconomie functii in documente seif ca si mine 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Au oamenii viata si afacerile noastre unde modul ce le da cand cum ce ia seria si visul ...1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sintem cu Epitaful Stanga atarnat de grumaji toti cei cinstiti 1900-vesnic.Este Diata mea in sf Epitaf motivul legal invocat chemati toti marturi marfuri[sa stie matematica vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  7. Sintem cunoscuti de popi au harul nostru de schisma prostilor[ei cunosc adevarul vesnic 1900-vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  8. Sint calugarita in B.O.R in Lista mecanic croitor bucatar chimist alimentar[totul rau bine fericire tiparul difuzat in presa ] 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Avem mutatie vize de flotant dava Agnita maici canonice-diaconite[diacone] slujitoare de Cult, si frati bisericesti la fel si -n Arhes de Sus judet Vanju de Sus[cu numele si functiile stampilele uniforme semnele si cartile noastre pe chip 1900-vesnic eu parintii bunicii unchiul sora rudele vii si moarte vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  10. In Arges de Sus 1900-vesnic toti de sus.

    RăspundețiȘtergere